två dagar kvar!

nu äre bara två dagar kvar tills jag åker!
kan tänka mig, solen, vatten, stranden framför mig.  så jävla härlig!
men ah ni vet juh att jag har hållt på i två dagar nu me att packa, och  jag e e inte färdig än.
så idag känner jag att jag borde bli färdig, jag har bara tagit fram några tröjor, badbyxor o handduk.
men brukar man inte få handduk på hotellet o schampoo o sånadär saker?
vi bor juh ändå på ett 4 stjärnit hotel.

igår kom jag hem vid kvart i två.
jag skulle på fest i huddinge först men när allt blev bestämt så fanns d inga tåg som passade o ingen av mina förldrar kunde köra.
bara för att jag bor på landet!
så ah, jag blev kvar hos min farmor, man d funkade d oxå.
nej nu ska jag käa frukost o sen packa!


Kommentarer
Postat av: johanna

bor på på all inclusive så har ni ju allting, men är det inte det så beror det på vilket bolag ni åker med. (: strandhanduk lär du ta med dej själv, annan handduk borde finnas. :)

2010-04-04 @ 15:01:57
Postat av: ägare av bloggen

okej, ah jag tar juh iaf me mig handduk, men jag ska dela rum me två till så dom får ta me sig schampoo hahah ;d

2010-04-04 @ 19:49:55
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kmr uppdatera din blogg medans du e gone :D <3

2010-04-04 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0