minna was in town.



hahah nu äre såhär att jag kommer inte på något bra sätt att börja d här inlägget,
men idag har d iaf vari skolan o d e fredag sköönt!
vi hade muntliga nationella, men jag som e så duktig kommer på d efter att vi har haft d,
för jag trodde att vi bara skulle snacka vanligt. haha stupid?
nej men efter skolan så vah jag me johanna johanna, johanna tyborn skulle tyyph träffa nisse först,
sen blev d inte så.
sen kom minna till ösmo så vah jag me henne, sen skulle vi tagga hemmåt o då skulle juh såklart tågen vah inställda så vi stod o väntade på minas tåg i tyyph 2 timmar elr något sånt. jävla skit sl!
fast sen kom paulina o niklas som oxå skulle me tåget så väntade vi me dom o lite så.
sen blev d hem färd för mig för d vah för kallt för att gå till exit när min buss ändå kom.
så att när jag kom hem så käka jag lite o kolla på tv o sånt.
haha ganska kul elr vadå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0