data dag

idag hoppade jag över jobbet, tyckte att d vah skönare me en sovmorgon.
jag vaknade vid ungefär 11:30 någong gång.
då gick jag upp o märkte att jag vah helt ensam hemma, skönt.
så jag gick o satte mig vid data o började fundera på varför mitt ljud på datan inte funkar för,
så jag började krypa under databordet o följde sladdar o stängde va datan o satt på den o höll på så, tills jag märkte att sladden som jag ville ha satt i den bärbara datan.
o jag som hade krypigt som en galning på alla fyra suck!
ibland e man bara för bra asso.
nej så att när ljudet vah igång så åkte juh själv klart musiken oxå på.
så att dagen rullade på, till slut satt jag me ett par hörlurar o lyssna på musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0