nästan klar

nu sitter jag me ett bättre rum än va jag hade för ungefär två timmar sedan.
men ändå massa skit kvar att slänga osvosv.
och saker som ligger under vissa grejer som jag vill ha kvar och inte orkar flytta på bara för att de blir stökigt o dammet flyger omkrig då.
åh jag e så laaat!
jag borde ju ha tagit tag i detta tidigare!
ucshofyoblääh!
sen får jag lite beslutångest oxå om ska jag ha kvar detta ja eller nej, kanske, kanske inte..

imorgon är det skolfoto och jag har redan tagit fram kläderna jag ska ha på mig.
eftersom att jag e så duktig idag!  
och som tur så har dom flyttade fotot till 13:50 ist för 08:00
kul att ha klassfoto klockan 08:00 e fredag morgon liksom!
skulle inte tro det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0