genomfrusen!

kom hem för inte så jätte länge sen,
och nu ligger jag i sängen för att försöka tina upp mig lite, fick stå och vänta på min syster i ungefär 45 min nu när det är -15 grader ute.. men de va skönt! varmt som en sommar dag! hahah ;)
ne men nu ligger jag med ett täcke över mig (självkart?) och datan på magen som ger av sig lite värme, sen har jag värme golv i mitt rum och så ska sätta på elementet på max så att jag inte fryser inatt!
okej inte på max för sätter man de på knappt halvt blir det som en jävla bastu i rummet.
men tänk va miljösmart jag är och enegri snål jag är när jag har så "lite" grejer som håller det varmt i mitt rum när jag fryser. nej men vi är faktsikt duktiga i min familj oxå, vi har en vedspis i vardagsrummet.
nu ska jag sova tills jag ramlar igenom sängen!
fyfan va skönt det skule vara med en tempur säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0