stan idag

ojoj jag har visst glömt att uppdatera idag!
men jag har iaf varit i stan och träffat casper och johanna som jag inte har träffat på ah år och dar!
vi gick och käkade på macho tex mex riktigt gott och billigt, det stället rekomenderar jag verkligen om man inte har varit där tidigare!
sen gick vi runt i stan och kollade lite affärer innan vi splitrades för att åka hem,
jag skulle egentligen till pilen för att träffa henne o amie för att käka o dricka lite, men på vägen hem så blev jag as trött o när jag kom hem så frös jag som fan! känns näst intill som att jag håller på att bli sjuk igen.. :( men nu sitter jag med filt och grejer i soffan, dock fortfarande lika trött.. men har sagt att jag kanske tittar förbi ändå, så man vet ju inte hur kvällen slutar hehe ;)
macho tex mex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0