Sov dax

Nu ligger jag hemma i "stockholm" igen i min alldeles egna säng! 
Men har jag verkligen saknat den så mycket? ja de har jag nog faktiskt gjort! nästintill allt med den! 
förutom att det är lite ensam just nu, men så är det alltid när jag har sovit med folk, eller som jag har gjort nu, har haft socialt och roligt folk runt mig dag som natt nu i nästan en veckas tid, eller ah iaf sen i söndags, och nu ligger jag helt plötsligt i min ensamhet och ska sova.. känns tråkigt! Kan aldrig somna första natten som jag sover själv..
Eller jag vet inte om de är jag som känner mig tråkig eller själva situationen, inte så att jag är ledsen eller deppig heller, men samtidigt inte asglad, just nu är jag nog bara nöjd med mig själv för mina insatser den här veckan som har varit. och spänd!
Men är nog inte så nöjd med mig själv som jag borde vara? 
aja de e så typiskt mig att vara så, så att så får de nog vara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0