hemma kväll.

tjue,
just nu sitter jah o lyssnar på musik.
dt e väl ganska chill förutom att jah börjar bli sjuk.
så ja jah stannade hemma idag för att nt bli för sjuk :p
har tyyph inga planer för i helgen men dt löser sig.
måste tyyph plugga engelska till provet, sshit, orka lixx.
hahahah juste idag när jah, my, johanna, elin o nattis satt o åt så tappa en tjej sitt glas i marken,
så kmr en kille till vårat bord o bah,
- när flickan tappade glaset så råkade jag spilla vatten i min hand.. är det det som ni skrattar åt eller?
- va?
- ja, jag fick vatten över min hand. är det de ni skrattar åt?
hahahahhahahaaaaha! dagens! :DDDDDDD
dt vah sjukt kul asso.
o ah igår vah jah hamme hos amanda, så fixa vi min blogg lite :p
ganska nöjd, fast övertexten ska juh nt vah i rosa men märkte nt dt då :p
jaja nu ska jah gå o se på poseidon.
pews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0