Eric skogsmulle.

hello everybody!
jah e tillbaka från skogen :)
dt vah kul, sov tyyph kanske bara 1½ timmar inatt, men är ändå nt så trött.
men nu äre så att när jah kom hem så bestämde vi att jah skulle me paulina till haninge för dt där med ungdomsfullmäktika elr något,
så kmr befinna mig i haninge i tre dagar farmöver,
från skogsmulle till stads bo ;)
hahha, så dt vah bah hem, duscha, vah social me pappa, packa upp o packa om.
e nästan färdig packad, men paulina ska låna en väska av mig så ja, jah kmr ha tyyph tre väskor me mig på bussen hahah dt blir kul :p
ehm, hahah sry amanda o mikkan om vi höll er vakna ett tag igår även att ni nt vah i samma rum :p
ja nu måste jah se så att jah har allting med mig och så. 
juste eftersom att jah e i haninge kmr jah nog nt kunna göra några inlägg.
och har nt fått bilder från igår så ni får väl klara er utan dt oxå ett tag :)
pews,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0