kanelbullens dag! ;D

Chacha, söndag idag :)
helgen har varit bra, vah ute me freddis i fredags sen sov hon hos mig, sen drog hon hem o jah ner till nynäs o träffa malin.
så kom hem vid tyyph elva tolv i går kväll, då orkade jah nt göra så mkt, mamma o pappa vah i stan på match, djurgården mot brynäs, jah orkade nt följa me :p
aja, idag har jah nt gjort så mkt, tyyph tv/datan, o sen har jah lyssnat på musik oxå.
sen drog jah o mamma ner till nynäs o köpte kanelbullar, asgott!
min stylee idag är en vit tröja o tyyph mörkgröna shorts, men böt till jeans när vi skulle till nynäs eftersom att dt regnar o blåser o e jätte kallt ute. 
aah sen kan jah juh passa på att säga att jah nt har fått mina sms på min telia mobil, så nu måste jah betala för alla sms, så jah har tyyph inga pengar kvar, får se om jah fixar dt sen. men tror jah gör dt, men tills dess så räkna nt me svar ;) men ni kan juh iaf ringa om ni vill mig något, tkr jah :) 
nej då vare nt så mkt mer att säga råe, 
ni får hare så najjhs tjaråe :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0