cepe msn!

jag kommer inte in på msn,
jag vah inne nyss sen råkade jag logga ut mig själv, o nu kommer jag inte in, blir så jävla sur!

imorse när jag gick upp o kolla ut gensom fönstret så snöa d asmycket!
jävla skit tänkte jag! men jag ska juh inte klaga jag åker juh imorgon ;)
så idag har jag har iaf packat färdigt, elr ah tandborste o d packar jag juh ner i morgonbitti.
vi ska åka hemifrån kvart i fyra i morgon, jätte kul.
jag skulle ha kunnat sovit hemma hos fredde men jag ska göra lite saker me min syster idag så man får väl stå ut ;)
men vi åt thaimat och jag tyckte faktiskt att d vah gott!
d har jag aldrig tyckt förut, men aja nu tyckte jag d så vi får väl börja äta d mer haha.
nu ska jag försöka komma in på msn igen, o hoppas på att d går nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0