home at sweden again!

yeah nu e jag hemma igen, fast vill inte.

d vah så sjukt kul där nere! så varmt o skönt me solen, folket allt!
fast d sög lite me maten o rummen, d skulle vah 4 stjärnit men tror inte att d vah så längre ;) haha
men på ett sätt ville jag hem men ändå stanna, nu känner man typ ångest för att man inte hann me att göra allt man ville,
jag o fredrick åkte iaf en "karusell" som man sköts upp typ ashögt o snurrades som fan, o den vah skit kul kommer säkert film för karro spela in när vi åkte ;)
d kosta 10 euro, alltså 100 spänn för ett åk som vah i tyyph knappt en minut, lite dyrt men d vare fan värt!
sov inte alls mycket inatt för vi skulle åka från hotellet vid 7 på morgonen så vi tänkte dygna men sov i typ 20 min kanske? ;) (a'
men jag orkade upp, bara att när jag hade duschat så råka jag dra ner stången som duschdrapperiet hände på, så jag bah ooops, men d vah inte mitt fel dom hade haft ner den dagen innan ändå ;)
men sov på bussen till flyget för d tog två timmar, så jag fick asont i nacken, elr ah fick d av kuddarna oxå,
sen så sov jag på flyget ganska obekvämt eftersom att man inte hade någon plats alls framför sig.
aja, hahah igår tränade vi fett mycket på dansen till beat it, så vi dansade den på flygplatsen medans vi väntade, eftersom att flyget blev försenat.
o d vah folk som filmade o fottade hahah, lite kul faktiskt. samma igår när vi dansade då kom folk o filmade o sånt, o vissa ville vah me, man bah hallå så duktiga e vi inte? elr jo vissa vah grymma! men inte jag hahah (a'
men d vah riktigt kul! haha sen vare några kineser på hotellet som fotade istort sätt alla, elr alla som inte mörkhåriga o mörkögda, så när jag o frida stod vid hennes hotellrum utanför dörren så öppnas dörren där kineserna bodde så såg man en kamera så sen att dom fotade, hahahhah d vah liiiiite kul faktiskt! 

men jag kom juh hem vid halv sex i dag, innan hade vi skjutat hem lisa o karro, 
sen så käkade vi sen så åkte jag o mamma till ett industriområde i ösmo så att jag kunde börja övningsköra, 
d gick fett me bra! o d vah sjukt kul! 
nej men nu måste jag nästan gå o lägga mig, e fett trött, men vill ändå inte göra d.
vill tillbaka till barcelona!

bild över poolen, ;)






bästa lååten!
spelades somfan där nere! o jag älskart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0