najjhs,

d vah asnajjhs igår,
fast kanske inte lika najjhs idag ;) haha nej jag skojja, jag e juh idottare o vi gör juh inte sånt ;)
linda o några till har precis kommit hem,  själv har jag precis duschat o försökt få bort d som står på mina armar,
hahah d står lite saker som linda 18, eric (på persiska), absint<3/eric kolla mamma, o i <3 mommo, hahah ah o sånt ;) men d gick inte så bra att få bort d hahah :p
d vah juh hippie tema så att jag hade på mig lite fula saker, som linne, o sen tröja me peac märke på, o ett par ljusa byxor. hahah jääätte fint! 
 
idag kommer släkten hit för att fira linda, ska bli kul, så vakna imorse av att mamma o dom hade börjat städa som tur märkte jag inte när mamma damsög! hahah ;)
nej men släkten borde väl komma vilken sekund som helst nu så måste nog gå hjälpa till me d sista nu ;)

Kommentarer
Postat av: Mommo

Jag hoppas verkligen att du inte fick bort e <3 mommo! :P

Och du var ju snygg i dina kläder! :D

2010-04-22 @ 21:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0