Go natt

Nu går jag och lägger mig jag menar nu, polen börjar ju liksom gå upp är detta okej? Jag menar klart somfan att detta är okej jag har ju sommarlov! men danne och angelica kom vid mellan 10-11 tiden kanske sen har vi suttit och snackat allihopa tills nu. och nu medans jag ligger o tänker på vad jag ska skriva så kom jag och tänka på dom andra inläggen om att jag vill åka hem, men de slog mig att jag får skylla mig själv att jag sitter här nu för jag skuld ju egentligen på fest i sollefteå men sket i de bara för att de går typ bara en buss här ifrån dit och den går på morgonen så jag sket i den och fortsatte sova. Haha (a' nej nu ska jag försöka somna innan solen lyser upp hela mitt rum ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0