do you wanna die happy?

sitter här o lyssnar på "do you wanna die happy"
 
dagen har väl varit bra, hade engelska prov sista timmen gick juh skit
fan d som började gå bra för mig i skolan juh? vart tog d vägen?
sen har jag NO prov imorgon som jag inte känner mig så jäkla taggad på, skulle ha pluggat idag, men ah d gick väl bra. vi säger så.
min väska kom idag, en brun fred perry.
sitter på min systers ena bärbara data så har ingen bild elr så haha.
nej men ska väl alldels strax skriva ett CV elr vah d nu vah mamma snacka om.
så ah, önska mig lycka till imorgon på no provet! (a'


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul när en kille bloggar :) keep up the good work !

2010-02-24 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0