jävla cepe SL!

SL förstörde min dag/morgon!
för fick jag gå i snö upp över knäna för att komma till den där bussplatsen,
o sen står man där o väntar i tyyph 20 minuter o ingen facking buss kommer.
så pappa får komma o hämta mig o skjutsa mig till skolan.
kom försent men vi hade ändå bara klassråd så d vah juh ganska lungt men vah ändå genomfrusen.
men dagen rullade på vah på gymmet på idrotten sen hade vi so utan lärare.
på engelskan kom johanna frida o nisse till våran skola o hälsade på.
sen gick jag till gymmet o vah där i ungefär en timme.
så nu har man fått lite muskler ;) hahaha
nej nu ska jag gå o käka lite, vet inte vah d blir me hoppas på något gått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0