ledig idag.

tjeena blogg,
vet att jag inte har skrivit så mkt nu dom senaste dagarna men
har varit i huddinge sen har jag varit me amanda.
men jag har blivit sjuk oxå, så jag har inte orkat. så d e ganska jobbigt.
igår vah d alla hjärtansdag,
vi skulle ha lokal fest men d sket sig, igen
men blir kanske nästa vecka? :)
ah o man hade väl inte en bästa hjärtadagen vah i huddinge hela dagen o tävlade men kom trea i tresteg iaf. ahahha
men ah så nu sitter jag här e ledig idag o d e juh tyyph gaaaanska skönt!
lärarana hade någon konferans elr vah d vah? aja skit samma lediga fick vi vara iaf!
men nu ska jag käka frukost o lite såna saker, :)

Kommentarer
Postat av: LOLI (:

Du suger på att uppdatera ;o <3

2010-02-16 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0