whatcha say

tjenis alla läsare! :)
vah på gymmet i ca 2 - 2½ timme idag.
först vah jag där me cassie, sen kom mikkis o tutte, sen på slutet vah jag me robbin o tobbe.
så man e faktiskt lite slut i armarna o benen nu, men vi gillart!
så när jag kom hem så drack jag en protein dryck som smaka bajs!
men d vah bah o klunka hahah ;)
nej men ska väl strax hoppa in i duschen, känns inte som att jag gör annat än att duscha? ;s haha.
imorgon äre nationella prov i svenska, känner mig inte så jätte taggad faktiskt! ;o
men vem känner sig taggad till ett prov lixx?

serisöt älskar bilden, den vi e juh bara för snygga!
bästa idrottslektionen asso! ;d


Kommentarer
Postat av: Possposs

Har du smakat bajs ngngång? ;ooo

:D

2010-02-10 @ 18:37:58
Postat av: eric

hahahha nopp ;d

2010-02-10 @ 21:12:00
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0