blogg för tvådagar.

tjena,
har inte bloggat på tyyph två dar.
men gårdagen vah bra, lite knas först men på kvällen blevre bra.
efter skolan vah jag o danne o spelade biljard på exit o sema, fatima o mikks kollade på.
sen på kvällen drog jag o mikkis först hem till daniel där simon oxå vah, sen efter att danne hade spelat något på datan o simon spela oxå lite så kom kevin.
sen gick vi till simhallen o vah på poooolpartyy! haha ;dd
vi mötte oxå elin, sandra o jonas där.
d vart fatiskt sjukt kul, även att jag inte hade tänkt gå. 
o idag så vah jag o tävlade i huddinge,  
sprang 60m, på försöket sprang jag på 7,95 som e nytt pers.
o sen på finalen så fick jag ingen tid för den där jävla gubben skulle diska mig för ingenting! :@
så jävla surt, men aja.
kvällen spenderades i ösmo.
o snart ska jag väl ta o nanna eric för han har mer tävlingar i morgon, höjd o kanske längd.
så får väl se hur d går där! :)
pews

Kommentarer
Postat av: mikkis

haha vem vareu med i ösmo :P

2010-01-17 @ 20:12:52
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0