en annandel av köping.

hejhej,
kan börja me att säg att d gick ganska bra på tävlingen idag.
orkar faktiskt inte säga resultaten för e inte helt hundra på dom elr iaf inte på längden,
sen på höjden rev jag tyyph ut mig på 1,71 tror jag haha.
nej men efter att jag hade tävlat drog vi ner till nynäs till mina kusiner o firade pontus o mamma.
så d vah juh ganska okej :)
så nu sitter vi o kollar på en annadel av köping och blåsning tror jag att d heter.
hahah ganska kul faktiskt.
imorgon äre skola o ska ha me mig skriskor den här gången faktiskt!
har varit ner o plockat fram dom så jag får me dom i morgon! :)
även att skriskor inte e d roligaste menmen.
aja nu ska jag väl fortsätta kolla på tv o så.
pews


Kommentarer
Postat av: sanna

hehe jag undrar bara vad pews betyder...blir bara så irriterad att jag inte kan komma på vad det betyder, så snälla sig. för ingen av mina polare visste heller...nyfiken ju hehe :)

2010-01-23 @ 18:28:12
Postat av: eric

hahah tyyph som puss ;)

2010-01-23 @ 18:48:02
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha TACK så enkelt alltså ;)

men varför krångla till det när man kan skriva puss!?!? hahahaha ;)

men tack du

2010-01-23 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0