haninge idag.

idag har jag varit i haninge, me mikkan, johanna i mika cus,
elr ah johanna i kusin vah bara där ett tag tyyph käka me oss o så.
men så första köpte jag att par byxor o en halsduk, nytt wax sen vah jag o klippte mig oxå.
mikkis blev av me sin tjugo lapp när hon skulle växla d till små pengar, ahhah.
men efter d så mötte jag mamma o mikkis åkte hem, elr ah o träffade tuche.
o jag o mamma åkte till fredrika o kollade på linjer.
lutar nog mot teknik, barn o fritid elr brandmans grejen i östertälje.
juste glömde lägga upp bilder från d jag köpte igår,
men här kmr dom.


jag lägger bara upp byxorna fick ingen bra bil på halsduken, men dom som täffar mig imorgon lär juh se den! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg tröja snygging :D!!

byxorna också för den delen, men tröjan hade pricket över i:et :D <3

2010-01-21 @ 22:44:31
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: Rumpan

Snyggt snyggt :D

2010-01-23 @ 00:59:10
URL: http://ruumpaans.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0