så jävla smart!

kan juh börja me att säga att jag e så jävla smart!
för på bilden så berättar mikkis en grej, som jag inte fixk säga saen kollade erik o jag bah vadå vi snackar bara om...
så råka jag nästan säga allt, asso jag e så jävla smart jag måste börja tänka mig för vah jag säger!
men som tur visste redan erik o d mikkis sa till mig.
jajaj fick sms av jonna idag o hon e äntligen hemma från att ha varit i thailand i tyyph tre veckor?
jaa, har inte så mkt att skriva om, idag har d varit i stort sätt en vanlig dag.
juuste vi har börjat me vadåan klassresa vi vill nog åka på kryssning elr ah vi funderar på d,
så vi ska baka tills på fredag så ska några stå o sälja d.
snygging jonna! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Arton dar faktiist! :')



Har saknat dej massor ska du veta, snygging! <3

2010-01-19 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0