stockholms stolthet?

kan börjar me att säga att djugården vann med 4-0,
men iaf skit samma jag hejjar juh ändå inte på dom.
idag blir jag väckt tyyph halv nio för skulle på träning, suck!
träna från tio till tolv,
sen åkte vi o kollade på telefon åt mig, blir nog en LG tuch elr hur dom stavas hahah :P
elr dom har inga inne men dom ska kanske skicka efter :)
annars kmr samsung mobil på måndag igen o tyyph 200 billigare än vah den har varit, men blir nog ändå LG:n.
sen åkte jag hem o duscha.
tyyph alla mina byxor vah i tvätten förutom ett par, så idag har jag ett par mörkblåa jeans o blå lacoste tröja o hårfärgen e nu brunt. för er som har missat d 
imorgon blire att åka in till stan o kolla på bio med paulina, ska se på 2012, hahah lite efter men iaf.
haha jag har inte sett den än. :p
hm, ja så att d e väl att gå o lägga sig snart råe. elr kmr sitta uppe ett tag till i think!
pews


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0