kvällsinlägg

jag har tänkt på att jag skriver mest bara om vad jag göra o har gjort och aldrig om vad jag tänker på eller tycker.
det tycker jag själv att jag borde bli lite bättre på de, men har faktiskt tänkt skriva några så kallade "åsikter" ibland eller liknande men det har aldrig blivit av, varför vet jag inte.
jag har liksom tänkt att "jag skriver först om vad jag har gjort sen så kan jag skriva om de när jag har tänkt lite mer",
men sen kommer vi till den andra saken i det hela jag är ju inte så bra på att tänka heller.. så det blir ju som det blir ;)

nu ska jag strax gå o lägga mig för att imorgon fyllar janica år och så ska vi gratta henne, sen efter de ska vi in till stan o kolla lite kläder, sen ska jag någonstans, ;o
undra vart? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0