nu blire en snabbis ;)

dom säger ju att 10 minuterna e den bästa.. ;)

nej men sitter och kollar på teve me elina och 4 rottisar!
jag som va så hundrädd, jag är inte rädd för dom här hundarna. skönt för dom e verkligen hel mysiga!
jag är inte i rossön längre nu är jag i sollefteå hos elina och idag har vi hållt på me hennes hundar o flyttat deras hästar och massa sånt..  men bättre de än att gå o ha tråkigt i rossön ;)
först idag va de typ regnit sen blev de as varmt typ 28,9 grader men de är bara skönt förutom att de blev så kvavt.
men jajaj  nu sak vi kolla på the simpssons eller hur de stavas.
ja min stavning är ju inte den bästa speciellt inte nu när de e sommarlov! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0