skönt

just nu upplever jag en väldigt skön känsla.
men vad tänkte ni på nu? ;)
haha nej faktiskt det är att jag var hemma efter jobbet idag annars har det varit upp tidigt till jobbet sen hem för att byta om och sen dra ut eller liknande.
sen efter som att jag har varit i göteborg, hade datan med mig då oxå men hade inte så mycke tid till att sitta vid datan då var ju på ullevi och stan/liseberg med mina kompisar.
och sen hade dom ju inget internett uppkopling på tåget efter som att vi åkte mjölktåg.
nej men så det är väldigt skönt att bara ha en hemma kväll ändå är så sjukt trött!
får knappt någon sovmorgon?
men nu när man e hemma så kollar man in på sitt rum och ser vilken röra det är där inne, har typ 3 väskor som jag inte har packat upp helt än, och ena är full som jag inte äns har börjar packa upp än.
och massor av kläder som bara ligger runt om, men samtidigt som jag ser de där så tänker jag att "så här mycke kläder har väl inte jag? jag har ju aldrig något att ha på mig" det känns ju faktiskt som att jag har samma kläder på mig varje dag!
nu ska jag ta en dusch och bara chilla galet sen gå o lägga mig och försöka somna tidigare än vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0