slut på batteri i mobilen

och jag orkar inte gå hem o ladda (y

inatt sov jag ju som sagt hos min syssling elina o hennes 4 hundar!
vi fixaotrixa o massa prylar ah de jag sa igår..
de tog typ mer än 2 timmar att åka hem från henne två timmar!
helt sjukt, men jag hade musiken igång iaf.
när jag kom hem så åkte vi direkt till bertil med båten, han bor kanske bara 200 meter bort från oss.
och vi åkte vatten skidor så nu har jag en krigsskada i vaden ;)
och så grillade vi och sen käka vi langos så sjukt gott alltså!
efter de har vi bara suttit o snackat,
nej nu ska jag väl gå ner igen tror jag har suttit här ett tag nu. ;)

Kommentarer
Postat av: mikkis

kåååååmpis! kom hem nu vill play med dejj <3

2010-07-29 @ 21:23:47
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0