freja

har precis kommit hem,
var först på jobbet, sen hann jag bara hem och byta om och fixa till mig lite sen åkte jag raka vägen ner till nynäs för att ha avslutning me ungdomsfullmäktige vi prata om vad vi hade gjort sen så käkade vi på freja.
det var jätte gott som vanligt, åt plankstek (stavnig?)
sen så rullade jag o linn upp mot ösmo va där ett tag och nu är jag hemma igen,
har precis börjat packa eftersom att jag ska till göteborg i helgen.
och fåt lite små panik när jag märker att de flesta av mina kläder är smutsiga, usch. haha
men dom ligger i tvätten nu så det är ingen fara :)
hoppas bara på att allt ska hinna torka och såna prylar. ;)
nu ska jag nog över på mikkis blogg o skriva lite,
shiet va har hon gjort!? ;o ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0