hemma efter en lååång dag.

har jobbat idag som ni redan vet,
efter det åkte jag direkt till huddinge för att träna.
sen när jag kom hem åt vi värsta gormemiddagen, hahah nej men först åt vi skagenmacka sen ponfritt o kött sen hade vi någon anna mat oxå men orkade inte äta det hahah ;)
här sitter jag o pratar om mat som en tjockis men jag tränar ju faktiskt så ;)
nu ska jag nog rulla in i duschen och sen lägga mig i sängen och kanske kolla på en film? hmm.
eller kanske bara blire teve idag igen.
imorgon blire uppstigning tidigt tror jag om jag inte försover mig! ;)

hahah ah såhär kan det se ut om man ska bada/duscha i barcelona.
ser smått missförstående ut, ;)

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv: Ja de är bra med mig :D

2010-06-22 @ 14:49:39
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0