På väg mot danmark

Nu har vi åkt i ungefär 2 och en halv timme. Och det rullar en film på teven kommer inte ihåg vad den heter är inte så insatt i den heller. Men ljudet av den dödar mina öron. Vi har tagit ett stopp för ett tag sen vid nyköpingsbron. Men nu börjar vi närma oss norrköping, jag börjar bli ganska hungrig så hoppas på att vi kommer stanna snart igen för att äta, de är ju ganska långt till göteborg, men de blir iaf mat på båten. Nu ska jag nog fortsätta me att lyssna på musik medans emma linn johanna janica wille o raqz kollar på film, kanske blir ett till inlägg innan vi går på båten annars kommer mikkis sköta resten på bloggen tills jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0