vingåker idag

vaknade typ tidigit idag,
o då vare bara att åka till vingåker först tävlade jag.
men d behöver vi inte prata om gick skit!
sen åkte vi till vingåker, köpte slipsar o skjortor tills balen o klänning till mamma tills hon o pappa ska bort på fin middag.
så när jag kom hem så sprang jag runt o böt skjorta me skjorta, o från ena slipsen till andra bara för att se vilket som passade bäst till vad.
så nu sitter jag me "fin byxor" halv upp knäppt skjorta o slips slarvigt löst knutet runt halsen.
haha som d kan gå ;)
nej men ska snart gå o lägga mig, imorgon blire nynäs eller grönan har inte bestämt än.
får se hur d blir imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johnmia

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-04-07 @ 13:50:51
URL: http://johnmia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0