tränar igen

nu jag har börjat tränat igen efter att ha legat på "lat sidan" i en vecka eftersom att jag har haft ont i knät.
men tur vah d, för att nu har jag räddat min lördag iaf.
kan inte säga så mkt mer än att d kmr vah jag, två tjejer o en till kille.
o vet inte dirket om alla vet elr om d ska bli som en överraskning för någon/några av dom ;)
men d som vi har prata om nu e iaf att vi ska fixa middag o sånt dära.
så får se hur d blir o vah som händer.
hoppas d blir lyckat iaf.

sen fick jag veta att dom två dagar som jag e ledig från skolan för att jag e i barcelona,
e att på måndagen har vi livräddningsprov,
o på tisdagen har vi bollturnering.
livräddningsprovet känns väl inte så jätte viktigt, men bollturneringen e juh så sjukt kul o eftersom att vi brukar vinna varje år.
men får hoppas på att vi vinner igår igen för då kör vi emot lärarna så då kan jag juh köra då.
nej nu ska jag nog se till att hoppa i duschen o sen gå o lägga mig o se på någon bra film kanske?
men tv elr dicoder (stavning?) har fackat så jag kan inte se på tv. blir riktigt jävla less asso!
imorgon blire HLR på morgonen, kommer inte äns ihåg vilken sal vi ska vara i.
men d löser väl sig får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0