ung08

har inte bloggat på ett tag, pågrund av att jag har inte orkat sätt mig vid datan elr så har den varit avstängd när jag har kommit hem på kvällen.
idag har jag jobbat sen efter d så mötte jag filla för vi skulle på en träffa om hur man ville göra ung08 festivalen bättre o lite sånt.
vi fick gorbis elr hur d stavas? o sen en biobiljett, så d blir nog att gå på bio i slutet av veckan. 
och måndags så vah jag juh somsagt o åkte snowboard me exit, vah kul förutom att jag höll på att bryta alla ben i kroppen.
igår så jobbade jag sen efter d så vah vi på handledar utblidning/kurs för att få börja övningsköra bil.
vah i tyyph 4 timmar elr så, så d blev ganska jobbigt att sitta still.
fast tiden rullade ändå på ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

Fin blogg haha jag har dig på facebook av nån anledning haha

2010-03-03 @ 22:57:37
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: Milla

HAHAH, min mamma är mupp! :D<33

2010-03-04 @ 15:37:22
URL: http://millaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0