utvecklingssamtal

skoldagen gick bra läste fett många sidor i boken!

hhaha men efter "skolan" elr vah man nu ska kalla d så vah jag me paow ett tag sen så hade jag utvecklingssamtal.
d gick bra, pappa sa att matte aldrig hade varit så här possetiv förr som han vah idag, stort plus i kanten!
sen fick jag vet hör&läs nationella provet, fick en halv jävla poäng från VG, en halv poäng!?
snacka om att jag bara hade lust att slå någon då?
men han sanckade oxå om att d hade börjat gått bättre i skolan o lite sånt.
fick tyyph inte veta några betyg? ;s men ah min skola e juh bra på sånt, har jag juh hört.
sen resten av dagen har jag bara suttit här, vilket liv jag har.
nej men jag tänkte faktiskt gå till exit men jag pallade inte. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0