Vill du ha en ny snygg man i ditt liv?

Nu är mikkis hära igen och ska blogga lite för jag har grymt tråkigt och eric vetefan vad han gör så jag håller er syselsatta! (stavning)
Jag har tänk på en grej eric har vart singel ett tag nu och behöver er kvinna i hans liv som är händig och bra på att laga mat för eric kan inte sånt.
Så ska skriva en kontakt annons på eric så det är bara höra av er till honom om ni vill på dejt.

Eric Millhouse Zetterman är han fullständiga namn, han är en ung man på 16 vårar och gillar att ta långa strand promenader längst muskan. På fritiden gillan han att stanna kvar i skolan och försöka fixa till sitt betyg i ENGELSKA you know what i mean, annars så hänger han på biblan med sina shak vänner och löser korssord.
Eric är en riktig bra man i skolan, han jobbar jämt och har MVG i alla ämnen utom ENGELSKA då, ni kommer få se en vacker bild på eric i hans nya skol uniform.
Låter eric som mannen i ditt liv? hör gärna av dig till eric eller till mig ( http://muulls.blogg.se )
Ha en trevlig kväll puss.


Kommentarer
Postat av: casper

ahahah! fy fan vad skön! 1 på att dejta eric :)

2010-03-21 @ 09:34:59
Postat av: Eric

hahah ofc casper! :D

2010-03-21 @ 12:33:00
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0