fotboll

sitter o kollar på filmer från klubberiet.
eller ah kollar på Insparken 09' XXL SKUMPARTY eftersom att vi vah där o att d e bäst låt remix då ;)
jaa vah har jag gjort idag råe?
jag ahr varit i skolan vi låg o sola typ hela lunchen o svenskan,
efter att vi hade slutat så åkte vi hem till felicia ett tag sen åkte vi till nynäs, o sen till ösmo igen. :)
haha min moppe gick upp i 65 km/h! yeah, den har bara gått upp i typ 60 annars:)
efter att jag hade kommit hem så drog jag ner till nynäs med min syster för att käka pizza o kolla på fotboll.
vi fick me oss danni o viktora som vi mötte på ph.
vilka som spelade har jag ingen aning om, d vah dom blåa mot dom röda. hahah nej men vet att ett av lagen vah iaf nynäs, dom blåa ;)
dom andra sket jag fullständigt i!
sen efter att vi har kommit hem så har jag mest suttit vid datan eller kollat på teve.
och om bara några få timmar så kommer mina föräldrar hem från turkiet,
dom hade varit o köpt mer saker igår! :)
så att jaa ska bli kul att se vah dom har köpt!
nje nu ska jag nog go å lägga mig.
asso varför kommer d säg att jag jämt skriver innan jag ska sova eller så?
hmm, aja d fåre väl bli ändring på eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: mia

det var ju hanviken :D har inga pengar så kunde inte svara på ditt sms <3

2010-05-23 @ 12:48:46
URL: http://miaborder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0