hemma igen!

ååh nu e jag hemma!
skönt, men vill ändå tillbaka!
d vah så sjukt kuuuuul!
förutom att gå upp så tidigt på morgonen, första dagne skulle vi upp vid typ sju för att hinna till bussen o prylar sen när vi väl vah där så vah d frukost vid typ 8-9, o självklart som alltid får man den tidigaste tiden!
nej men vi kom dit i fredags fick våra rum som vi skulle sova vi, började fixa där, sen så vah d invigning o sen disco.
lagom trött på kvällen sen, upp tidigt på lördagen, fixa sig, vah på teater, sen hade vi workshops, jag fick "älskade vampyrer" o d verkade ganska intressant, men jag vah så jäävla trött så att jag somnade! hahah kändes ändå lite taskigt, efter som att d vah en vampyrforskare där den enda vampyrforskaren i sverige. 
efter d så hade vi fritid, sen vare galamiddag, sen partyy igen!  
ojoj vah man vah trött i både ben o huvud efter, men man ska inte klaga ;)
roligare att vah där än att kanske inte ha gjort något.
sen vart d söndag då skulle man hem, o helgen hade gott snabbt somfan!
o sen blev man sjuk på cupen oxå, hosta ont i halsen. kul ;)
idag så hade jag slut prov i matte, HAR INGE MER PROV NU I HELA MITT LIV AV GRUNDSKOLAN! VANSTASKOLAN!
eller inte vah jag vet iaf!
sjuuukt skönt!
och imorgon så har jag sovmorgon tills typ 10!
shit vah jag ska sova! ;)
nej nu ska jag forsätta me att kolla efter lite bilder som jag har tagit.
min bild lärare ville tydligen ha d för jag hade ett starkt g o kunde få vg eller något liknande,
men ska jag vara ärlig så tror jag att jag bara får ett g i bild ;) :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp mer bilder!!! :D :D :D :D :D :D

2010-06-01 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0