pluggplugg (y

ah började dagen me en facking 2 timmars lång håltimme!
o kul, jag som hade stressat somfan för att hinna till skolan.
vi skulle mötas hos mikkis vid fem över, o d tar knappt 5 min från henne till skolan men vi kom tjugo över åtta.
för att båda hade försovit sig o stressat somfan!
sen så kommer en lärare som säger att ove e borta så står typ halva klassen där o ska ha träslöjd.
att han inte hade sagt någor till alla? fan fett sur!
aja, resten av skoldagen gick bra, efter skolan åkte jag paow (inte bloggarN ;) ) pilen o sandra till nynäs o gick på gymnasiet o pluggade dom har såhär kvällsöppet för att man ska plugga.
så vi pluggade matte in för d stoora provet som vi ska ha på måndag.
lagom trött man kommer vah då, d e på morgonen o vi som sk atill växjö på livet är en fest i helgen.
kommer nog vara pigg o taggad för prov då? (y
aja, d får väl gå som d går.
nej nu ska jag nog sova e ganska trött.
får bli buss till skolan imorgon eftersom att vi åker dirket in till stan efter skolan imorgon, hem packa klart d sista sen hem till tutte ska sova dära.
najjhs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0