uppdaterning!

hann inte skriva igår, vah i danderyd hela dagen,
tävlade, pers på 100 meter, 12,33 o kom tvåa på höjden, 1,60

idag har jag varit i skolan fick veta so provet fick g med mycket god marginal,
o på livräddningsprovet fick jag 55 sek, vilket e MVG! :)
mycket stolt!
 i alla fall så har denna dag varit onödig, i alla fall i skolan, hade klassråd i tjugo min, sen språk, (vah inte där) sen hål timme i typ tre timmar, sen so sen lunch sen badet o sedan slutade vi, visst vi fick sluta tidigare, men jag vah så grymt trött i morse så jag kände att jag hur lika järna kunnat legat kvar i sängen.
efter skolan så åkte jag o träna sprang intervaller, sjuukt jobbigt!
så att jaa d vah min dag har inte så mkt mer att skriva ;)
nu ska jag fortsätta kolla på moppar, går inte så bra för mig just nu, haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0