dagens fråga!

idag kör vi en dagens fråga bara för skojskull!
har precis kollat lite på teve där programmet handlade om ungdomar och deras sexliv,
just idag var det bara tjejer som medverkade i programmet.
och dom berättade fall dom brukade ha kondom.
det va ungefär 77% av alla ungdomar som inte anväder kondom,
och tjejernas mammor satt och grät i publiken när deras barn hade förlorat oskulden och hade haft oskyddat sex osvosv
så då undrar jag hur ser ni på sex är det något man ska behöva skämmas för att man har?
och hur ser du på oskyddatsex?

Kommentarer
Postat av: Quihnn

Jag tycker det inte är något man skall skämmas över om man då inte är runt 12 år och har sex. Liiiiite väl tidigt för min smak men vad vet jag.



Fast kan förstå om det blir skämmit att prata om det med sina föräldrar, själv har jag haft en pinsam situation. När min mamma dammsög under min säng så hittade hon ett kondom papper... vart en pinsam stämning men vi skrattade bara xD Idag så har man slutat använda det för jag kör med p-piller med samma pojkvän <3 !



Så skämmas bör man ej göra, det är ju naturligt ^^

2010-11-01 @ 19:56:00
URL: http://illustreraren.beldo.se/
Postat av: Jasmine

Nae jag tycker inte att man ska ha oskyddat sex, i alla fall ska man skydda sig mot att bli gravid om man inte vill bli det. så p-piller i så någon form av preventivmedel ska man ha tycker jag:) tack för mig!;)

2010-11-01 @ 19:57:20
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: Maria

Går på p-piller, oskyddat sex är okej om man vet vart killen vart liksom. Men fan så jobbigt är det inte att använda kondom ;)

2010-11-07 @ 22:16:40
URL: http://proveiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0