facebook...

sitter och kollar igenom mina vänförfrågningar som är 3 st just nu.
och då kom jag och tänka på att jag redan är vän med 916 pers!
känner jag äns så många? nej men vet att de är typ någon som man kanske bara har träffat en gång som man har lagt till eller liknande.
eller såna man bara har träffat på en fest.
men det när det kommer till folk som man inte äns har en gemensam vän med?
jag menar Hiroyuki Kato från tokyo vem är det?
vad tjänar jag till att ha någon som jag inte känner som inte äns har samma aflabet som mig?
har inte alls något emot att snacka me nytt folk från runt om i sverige o liknande men det går ju gränser?
man skulle ju inte äns se vad den ena skulle skriva till den andra.
dels att japaner/kineser o linkande fick jag nog av i barcelona när dom höll på och fota oss hela tiden för att vi var blonda?
tror iaf att det var för att vissa av oss va blonda några sa att dom brukade fota blondiner för dom knappt har såna i sitt land?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0