politiska eric!

sitter och funderar lite på dehär med valet..
förra gången de var val så va jag emot moderaterna, men nu är jag nästan emot socialdemokraterna.
jag menar varför ska vi låta en brud som använder statenspengar till att betala sina egna utgifter
jag menar inget om att könsdiskriminera någon det är inte de.
skulle tycka att de va lika fel fall han fredrick oxå gjorde så, om han inte gör det alltså?
och han Ibrahim Baylan står o lovar att vi alla sak få jobb och liknande, när han var såndär grej här i nynäs för komunen så lovade han tex att alla ungdomar skulle få jobb men tror ni att de blev så eller?
knappast.. det hände inte ett skit.
nej valet är faktiskt ett jävla skämt iår som dom säger.

om ni inte kan vänta varför är ni kvar då?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0