venne vad

jag ska skriva..
har så mycke jag vill skriva men ändå inte vet liksom inte vart jag ska börja osvosv.
jag vet att min design är så jäävla tråkig har ledsat på den för ett tag sen faktiskt!
men har en som håller på eller ska iaf fixa ny men måste ju ha en header o då måste man ju ha bilder.
och jag ska fixa nya bilder men har inte hunnit det!
min vän my ( thelander.tumblr.com ) som är svinbra på att fota ska hjälpa mig me mina nya bilder.
men har inte riktigt haft tid!
nu nu äre ju bara gråttgrått o lite mer grått.


idag har jag städat på rummet har nästan stadat ur hela bokhyllan eftersom att den fula saken ska bort!
ska väl fortsätta städa
att städa mitt rum är månadsjobb!
skit jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0