Försov mig

Så jag har inte hunnit blogga idag!! Missade tåget imorse oxå tack vare att jag har en liite för skön säng ;) Men iaf mötte upp mikkis o pilen i stan vi kollade lite i affärer o sen gick vi förbi ung08 Och direkt när vi hade vår fot där kom det någon snubbe från en webbteve och ville interjuva oss, Visstvisst så vi ställde upp på de, de va om vänskap osvosv (btw interjuven jag va med på här i veckan kommer troligen upp imorgon) Sen kände jag för att klippa mig så vi drog till Haninge o tog en drop in :) Bild kommer upp imorgon, och ne nu ska jag sova har ju jobb imorgon :)

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

hihi:)

Kanon bra själv då?;)

2011-08-18 @ 00:34:26
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0