hard workwork!

som ni vet så jobbade jag ju i torsdag och var helt slut när jag kom hem!!
även att jag kände att jag va trött redan när jag gick hem för dagen så tackade jag ja till ett arbetspass idag
vilket betöd att jag va tvungen att gå upp vid sju!! menmen de var det värt, ska de bli något så får man väl räkna med det,
dels att de blir en extra bred plånbok efter heheh me like! ;)
nej men så att nu är jag piss trött så ska väl vara tråkig och gå o lägga mig strax såhär tidigt på en fredags kväll,
men ska nog hinna med en till uppdatering innan det! ;)


Kommentarer
Postat av: mandis

jodå det e bra själv? :D

2011-08-05 @ 22:23:56
URL: http://atessan.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Heh tack så mycke ! :)

Om du tränar blir du bra, fast tror jag redan du är ! ;)

2011-08-05 @ 23:23:27
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0