fuck off and die, Sverige är för kallt för mig och sl går för en hundring

citatet är taget från rebecca som brukar komma in i våran hemvist i skolan utan någon vidare anledning tror inte att någon riktigt vet vem hon är.. ;)
haha nej men skämtochsido! hon är snygg iaf! :)

idag stämde detta citat in jävligt bra! istort sätt alla tåg var inställda när jag och ludde skulle åka hem från skolan,
men sen hade vi sån tur att de kom ett tåg som va jätte försenat så att vi kom hem ändå,
eller jaa hem och hem, jag satt i ösmo och väntade i ungefär 45 min på att min mamma skulle komma för att vi skulle hämta ut några paket.. ;)
inte så kul att sitta i 45 min och vänta INNE i ett värmebås där dörrarna INTE stängs! så de va ju lika dant som att sitta utomhus i detta jävla skit väder!
aja jag fick iaf hämta ut min tröjja som jag har köpt så de va iaf värt de! ;)

dock hade jag bytt till mjukisar innan jag tog fotot..
nej nu ska jag ta och plugga lite matte tills mitterminsprovet imorgon, har någon konstig känlsa av att jag vill klara de provet? ;o

Kommentarer
Postat av: Miss C

Snyggt! ;)

2011-02-23 @ 21:34:38
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0