och de va denna dag.

vakande imorse av en häärlig sovmorgon!
bara sådär skön somd en kan vara på söndagar, men dock va jag ändå inte så pigg.
kom väl tydligen i säng för sent igår haha jag venne?
kom senare på att jag hade lovat moa att jag skulle komma hem till henne o käka tårta,
så jag skulle vara i grödby vid 2, så märkte direkt efter frukosten att jag hade ganska småbrottom!
och jag tänkte att jag ska ju bara dit och vara där i några timmar, inte så jätte länge.
så hinner inte uppdatera bloggen,
så jag prioriterade bort den så att jag precis hann med bussen ;)

men vi käkade fett god tårta o massa kakor&bullar!
och spelade guitar hero och något bil spel och hade jävligt kul alla som va där!
sen åkte vi ner till runnerby och hängde där ett tag, lät tiden passera liksom ;)
och nu sitter jag här och klockan e typ fem i tio.
ska snart gå och sova så att jag pallar gå upp imorgon..
06,15 *suck!* döda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0