knas!

skulle lägga in en video på en kille tjej som låter som en häst,
men nej självklart ska de fucka up sig!
aja vill ni kolla så får ni söka på "horse man" på youtube ;)

eftersom att jag inte kommer på något annat att skriva om så får jag väl ta och nämna att jag va i nynäs idag me rasmus, linda och albin!
väldigt trevligt sällskap skulle jag vilja ta och säga! ;)
nee nu pallar jag inte skriva mer ska sova,
skoldagen börjar klockan 08:00 imorgon! och då ska man vara vaken färdig och klar i skolan för en ny dag i skolan för många nya möjligheter osv..! haha ;)


ny bild!


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Bilden e sååå bäst :D <3

2011-01-28 @ 11:21:40
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0