matte får mitt huvud att säga upp sig!

jaa jätte bra att kunna 1+1 alla vet väl att de blir 2?
men när de kommer till pie eller hur fan de stavas eller typ x, y, z och jag vetefan va alla bokstäver heter som dom använder!
de blir bara för mycke vem kommer att räkna me de när man blir stor? "ah jag tjänar så här mycke, min fru tjänar så här mycke de blir denna summa vi gör av me såhär mycke i månaden och då blir de såhär mycke kvar" vad mer behöver man veta?
ja en statetisk kan ju vara bra att veta oxå, men de är ju inte så svårt, idag hade jag 107 som kollade ah de står där, igår hade jah 59 de står där inte så svårt, så varför göra allt så komplicerat?


Kommentarer
Postat av: Erika

haha 70-100% du e ju rolig du ;) 100% va de nog inte men på vissa saker va de nog säkert 70% iaf! jag e bäst på att fynda :D de e därför jag äger allt för mycket kläder och skor haha



matte matte matte, ja faila fan matte b 2 ggr i gymnasiet, men sen läste ja upp de på komvux, o då tog ja mig verkligen tiden till att försöka förstå, sen hade ja ju en grym lärare också, tror de e väldigt viktigt :) hare bäst

2011-01-26 @ 23:22:02
URL: http://erikasabine.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha inga problem=) jo jag är typ samma, fast vet inte vrf, sitter liksom och funderar före jag lägger upp bilder också x) haha



jodå min helg har varit bra :) händer i helgen?

2011-01-27 @ 08:08:07
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: Per

Man ska ju skilja agnarna från vetet?

2011-01-28 @ 11:46:18
Postat av: Hanna

håller helt med :( sen kan inte lärarna förklara varför man ska kunna det heller -.-

2011-01-29 @ 17:31:55
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0