packa väskan

så då är jag hemma,
väskan e ungefär 95% packad
eftersom att imorgon bär det av till norrland,
och ja jag kommer ha internet vet dock inte hur mycke jag komma få sitta eftersom att vi bara har en data där uppe.. :(
menmen de löser sig nog!

kvällen igår va skit rolig
många fina, roliga, sjuka, galna, kåååmpisar fanns där!
en mer lyckad fest kväll än vad det brukar vara i sorunda faktiskt!
och det är väl possetivt!
dock saknades det några personer som jag hade velat haft där..
men ah man kan inte få allt hela tiden?



Kommentarer
Postat av: PAULINE

sv: haha jaha :D

jodå jag mår bara bra ! planer inför nästa vecka ? :D

2011-07-17 @ 22:22:28
URL: http://paulineslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0